چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی سال 96 - 97
نوشته شده توسط : ezamedaneshjoo.com

نکات برای موفقیت در روز آزمون نمونه دولتی 96 - 97

صرف نظر از اینکه برای موفقیت در آزمون نمونه دولتی 96 - 97 به اندازه کافی مطالعه کرده اید یا خیر ، عملکرد شما در روز آزمون تاثیر بسزایی در موفقیت در آزمون دارد. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در روز آزمون ، مدیریت زمان آزمون است . از بزرگ ترین مشکلاتی که همه سابه با آن مواجه بودیم دانش آموزانی بودند که قبل از رسیدن به سوالات پایانی ، وقت آزمون را پایان یافته می بینند . حال برای حل این مشکل چه باید کرد ؟

 

برای آنکه بتوانید بدون کم آوردن وقت ، به کلیه سوالاتی که در آزمون پرسیده شده و در حد توان شماست پاسخ دهید . پیشنهاد سامانه صدای مشاور تحصیلی این است که پاسخگویی به سوالات آزمون را 3 بخش کنید :

در بخش اول تنها به سوالاتی پاسخ دهید که بعد از خواندن متن سوال متوجه منظور آن شده اید و می توانید به راحتی به آن پاسخ دهید . در بخش اول روی سوالاتی که سخت و وقت گیر هستند اصلا وقت نگذارید و از روی آن رد شوید .

بعد از اتمام بخش اول مثلا شاید تنها به 30 درصد سوالات پاسخ داده باشید ولی اولا وقت زیادی از شما گرفته نشده و دوما مطمئن هستید که سوالات آسان را کاملا حل کرده اید . در بخش دوم روی سوالاتی وقت بگذارید که وقت گیر هستند ولی مطمئن هستید که با صرف وقت می توانید آن ها را حل کنید . حل این سوالات در بخش دوم از این جهت پیشنهاد می شود که شما در بخش قبلی سوالات ساده را حل کرده اید و استرس تمام شدن وقت را ندارید .

” حوزه امتحانی هر داوطلب در کارت ورود به جلسه درج شده است “

منبع : چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی سال 96 - 97





:: برچسب‌ها: چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی سال 96 - 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: